Sign in to follow this  
Followers 0

Köpes/Säljes i forumet ?!

7 posts in this topic

Posted · Report post

Gör en forumdel med Köpes / Säljes !

Baronen likes this

Posted · Report post

Med det nya FW V2.11.87 från Octagon i Tyskland fungerar Miraclebox som den ska så alla eller varje fall jag är helnöjd med boxen och jag accepterar att vid upstart se namnet Octagon. Det blir inte bättre om man köper en box med namnet OCTAGON för det är samma innehåll innanför skalet. Sedan är det en annan fråga om man tycker att Octagons eller ngn annans skal är snyggare men det har inte med funktionen att göra. Min Miracle/Octagon box är betydligt bättre och har bättre funktioner än Dreambox som inte på ngt sätt hanger med i utvecklingen av HD-TV.

Baronen likes this

Posted · Report post

Miraclebox till salu!

Jag har en nästan oanvänd Miracebox 9S Twin HD PVR, S2, har haft den länge men det här är lite för tekniskt för mig! så den samlar bara damm i sin orginalkartong inköpt 2011-02-03 på digitalboxen i Kristianstad använd/testad 6-8 månader. Nypriset var då 3590:- (kvitto finns).

Pris. 1200:- eller högstbjudande

Mail: igges67@privat.eksjo.com

Baronen likes this

Posted · Report post

Miraclebox, Dreambox VU+ eller en box med enigma 2 köpes

Jag finns i Kristianstad

Posted · Report post

Med det nya FW V2.11.87 från Octagon i Tyskland fungerar Miraclebox som den ska så alla eller varje fall jag är helnöjd med boxen och jag accepterar att vid upstart se namnet Octagon. Det blir inte bättre om man köper en box med namnet OCTAGON för det är samma innehåll innanför skalet. Sedan är det en annan fråga om man tycker att Octagons eller ngn annans skal är snyggare men det har inte med funktionen att göra. Min Miracle/Octagon box är betydligt bättre och har bättre funktioner än Dreambox som inte på ngt sätt hanger med i utvecklingen av HD-TV.

På vilka Miracleboxar kan Octagon användas ?

Posted · Report post

Miraclebox 9 för satellit/parabol säljes. Fungerar utmärkt med separat hårddiskminne (USB kontakt) Finns i Stockholm/Lidingö.

1,200kr. Fraktas ogärna.

maila till 911mojo@gmail.com