Sign in to follow this  
Followers 0

EPG Canal Digital Kabel

5 posts in this topic

Posted · Report post

Har en MB9 nät Canal Digital Kabel, sedan någon vecka fungerar inte EPG-uppdateringen. Tidigare när man satt boxen på någon C More-kanal har den rullat fram ca en vecka.

Har man ändrat kanal för EPG?

Någon annan som har samma problem? 

Posted · Report post

Svarar till mig själv...

EPG verkar fungera via kanalen Tv Montenegro RTGC

Posted · Report post

Har en MB9 nät Canal Digital Kabel, sedan någon vecka fungerar inte EPG-uppdateringen. Tidigare när man satt boxen på någon C More-kanal har den rullat fram ca en vecka.

Har man ändrat kanal för EPG?

Någon annan som har samma problem? 

Ja, jag har samma problem. EPG:n är alltid någonstans mellan dålig och helt värdelös. Den senaste veckan har den legat mycket nära helt värdelös.

Vad menas med "kanal för EPG"? Jag har aldrig märkt att någon särskild kanal skulle påverka EPG:n. Jag har läst att folk skrivit om Motors TV tidigare och jag har testat att ställa mig på den men, som sagt, det har aldrig haft någon effekt. Har nu ställt mig på Montenegro så får vi se :-)

Posted · Report post

Ja, jag har samma problem. EPG:n är alltid någonstans mellan dålig och helt värdelös. Den senaste veckan har den legat mycket nära helt värdelös.

Vad menas med "kanal för EPG"? Jag har aldrig märkt att någon särskild kanal skulle påverka EPG:n. Jag har läst att folk skrivit om Motors TV tidigare och jag har testat att ställa mig på den men, som sagt, det har aldrig haft någon effekt. Har nu ställt mig på Montenegro så får vi se :-)

Motors tv är för satelit

Posted · Report post

Är det då någon som fått EPG:n att fungera med Canal Digital Kabel? Det har fungerat i perioder men nu har det varit helt kasst sedan i mitten av juni. Det är en plåga!

Har du lyckats lösa det Sir Väs?