Sign in to follow this  
Followers 0

Tidkalibrering?

3 posts in this topic

Posted · Report post

Hoj!

Har en box som fastnat totalt på tidkalibrering nöt jag försöker starta den, har provat allt men den kommer inte ur det.

Någon som varit med om detta eller ännu bättre vet hur man ordnar det?

Måste väl gå o nolla den eller uppdatera på något sätt?

Har skrivit till miraclebox ett par gånger men de lyser med sin frånvaro...

Posted · Report post

Fick exakt samma problem igår em. Fungerade tidigare under dagen och när jag skulle starta den stängs den igen när den kommer till tidskalibreringen. Vad gör man?  köper nytt? vilken i så fall.

Posted · Report post

Hej! Gud, vad länge sedan (år) jag var här inne. Hade inget annat för mig så jag tittade (nostalgiskt) in på gamla forumsidor och upptäckte då "Miracleforum. net). Detta fick mig att plocka fram miracleboxen ur garderoben. Det visade sig då att jag fick samma problem som ovanstående användare. Jag löste dock problemet med att vid uppstart hela tiden hålla "strömknappen på boxen ( 1 i instruktionsboken) intryckt). Om detta är en generell lösning på era problem vet jag inte men detta förfarande är känt för att lösa div problem även på andra boxar, så testa detta innan ni stoppar undan boxen. Ett annat sätt är naturligtvis att lägga in ny fw men blir ju mer omständligt.

Jag ser att era problem är mer än en månad gamla men kanske de uppstår igen och därför skriver jag min lösning.